Toffifee

Těšíme se na Vaše dotazy a nápady! Jednoduše zašlete společnosti Storck zprávu prostřednictvím našeho kontaktního formuláře, případně si pročtěte nejčastější otázky – odpovědi na některé z nich najdete právě zde.

Nejčastější otázky

Obsahuje Toffifee živočišné produkty?

Jediné produkty živočišného původu, které při výrobě Toffifee používáme, jsou mléčné výrobky.

Je mezi složkami také želatina?

Ne,  Toffifee želatinu neobsahují.

Mám alergii na arašídy / mandle / jiné ořechy. Mohu si i přesto pochutnat na Toffifee?

Na každém obalu se nachází varování, že Toffifee mohou obsahovat „stopy mandlí, arašídů a jiných ořechů“. Je určené především lidem se závažnou alergií na arašídy či jiné jedlé ořechy, které mohou být obsaženy v lískooříškovém jádru Toffifee. Nelze totiž vyloučit, že v jednotlivých případech obsahují výrobky stopy jiných jedlých ořechů, přestože se nepoužívají jako ingredience. Jelikož naši dodavatelé surovin mohou zpracovávat také arašídy a podobné plody, je možné, že i přes veškerou péči se do Toffifee dostanou stopy ořechů.

Jsou Toffifee bez lepku?

Toffifee neobsahueí prakticky žádný lepek. Jeho obsah je opravdu zanedbatelný – karamely RIESEN splňují zákonné normy i standardy Německé společnosti celiaků (DZG) pro bezlepkové potraviny (obsah lepku max. 20 mg na 1 kg Toffifee).

Jak vlastně vznikl název „Toffifee“?

Název se skládá ze slov „Toffi“ (karamel) a „Fee“, což v němčině znamená „víla“. Tato pohádková bytost symbolizuje štěstí, protože Vám splní Vaše přání pochutnat si na dobrotě z těch nejkvalitnějších surovin a dopřát si tak sladké potěšení.

Obsahuje Toffifee alkohol?

Ne, při výrobě Toffifee se žádný alkohol nepoužívá. Na základě aktuální receptury můžeme také s jistotou říci, že ani používaná aromata neobsahují žádný alkohol.

Kontakt

Povinná zadávací pole jsou označena

Číslo výrobku obsahuje buď 8 nebo 13 číslic
Byly vloženy neplatné znaky
Byly vloženy neplatné znaky

Prosím, opište kód z obrázku

Informace k reklamacím produktů

Zpětná vazba od zákazníků je pro nás velice důležitá. Abychom mohli zpracovat Vaši reklamaci, prosíme Vás, abyste si uschovali reklamovaný produkt včetně originálního obalu. Po přijetí Vašeho e-mailu Vás budeme kontaktovat a popíšeme Vám další postup.